søndag 26. juni 2011

mandagsgruing og besøk i bilder

I morgen skal det avgjøres. I morgen skal jeg stå på den hvite boksen igjen, og få vite hvordan ting blir videre. Jeg får vite om jeg får på festival. Jeg håper inderlig at jeg får det. Det ville betydd så utrolig mye for meg.
Jeg er så spent.
I dag har jeg forresten klart ALLE måltider. Men pga at jeg er så spent på morgendagen og at anoreksien har vært ganske sterk, vet jeg ikke om jeg klarer å være stolt eller glad?
Jeg fikk også overaskelsesbesøk av pappa, søsteren min og mitt kjære tantebarn. Det var så utrolig herlig og tilbringe ettermiddagen med dem. Jeg fikk muligheten til å være litt "Tante FRRRida" igjen, og den følelsen var herlig. Vi lekte litt og gikk en liten tur i finværet. Vi tok Masse bilder.




































































~Frida~

3 kommentarer:

  1. Guri malle så fin du var på disse bildene! Det ser ut som ekte smil, rett og slett <3

    SvarSlett
  2. Dritnydelige bilda <3 Dessuten sjer du litt mer FRIDA ut enn du har gjort på læng no og du e så fin! Du får ikke lov å mist Fridan igjen no altså! Du klær å vær DÆ :)

    Håpe på det beste for dæ imorra!

    SvarSlett
  3. Herlig, bilder fulle av liv- klart du får motivasjon av dette!

    Selvfølgelig kan du være både glad og stolt over dine seire i dag!!!


    lykke til i morgen kjære <3

    SvarSlett

gode ord dør sist