onsdag 5. oktober 2016

Life-here i come

"Det kunne like gjerne vært deg som sitter på denne siden av bordet. Det eneste som skiller deg og meg,er valgene vi har tatt gjennom livet og tar hver dag .det ligger en mulighet for deg der frida,til å velge å ta de valgene som fører deg mot målet ditt. I bunn og grunn så er det valgene våre som bestemmer hvordan vi lever, hvordan vi forholder oss til ting. Det ligger en mulighet der,og du kan til tross for hva det vil koste og hvor vondt, så kan du velge å nå målet ditt. Jeg har akkurat sagt hade til en gjeng med fantastiske mennesker som har veiledet meg gjennom den tøffeste periden av livet mitt. Jeg har egentlig sagt på gjensyn, for jeg håper virkelig at jeg til tross for hvor overveldende det er å tenke på alt jeg skal klare fremover,jobben jeg skal gjøre, så håper jeg at jeg klarer å nå de delmålene mine som gjør at jeg kan komme tilbake til bet,og fullføre. -"takk for hjelpen" -"det er du som har gjort jobben med å hjulpet deg selv". Det er vel sant. Jeg har tatt utrolig mange tøffe tak,og hjulpet meg selvpå mange områder,som virket umulig der og da. Men jammen har jeg klart det umulige. Flere ganger. Jeg har mange utfordringer foran meg nå,og mte av det er så overveldende at det virker umulig. Det jeg skal prøve å fokusere på er "hvlike valg kan jeg ta HER OG NÅ som fører meg mot målet mitt?" Det har enda ikke gått opp for meg at jeg skal hjem,at jeg er på vei hjem. SHIT! LIFE JUST GOT REAL! Jeg har litt av en jobb å gjøre,men jammen har jeg mye bedre forutsetninger til å fikse det nå. Jeg har det i meg. Som sagt, er valgene mine fremover og NÅ avgjørende. ~Frida~

3 kommentarer:

  1. Lykke til, Frida! <3 Du har mange valg du må ta hver dag, og jeg håper du klarer å ta de riktige.

    SvarSlett
  2. Er spent på hvordan det har gått hjemme. Håper du skriver en oppdatering snart. Og ha en fortsatt fin fin dag <3

    SvarSlett
  3. Øhm tror kommentaren min forsvant, hvis ikke, sorry for dobbel posting.

    Håper du har klart det bra hjemme og spentil på å høre hvordan du har hatt det siden du dro fra BET. Og håper du kan skrive litt om det snart <3
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett

gode ord dør sist